یاحق
ایهاالاساتید ادرکنی ادرکنی!
میخواستم تا بعد ازامتحانات ننویسم،اما مگه شد!؟
نه دیگه نمیشه...
نمیشه ننوشت!
مخصوصا اگه تصمیم داشته باشی همه چیزو بریزی تو دلت که مبادا ندونم کاریها
و دست گل به آب دادنها یکی دیگه رو هم ناراحت کنه.
فکر کنم الان وقتشه منم نذر کنم
"نذر میکنم،اونم فقط پول که بدم به یه فقیری!"  
تا یادمم نرفته

خویشتن را دریابیم

شب آدینه ای دیگر است...  
                      
                         

 

 

یاحق
به بهانه یک زلزله

کسی مدام در گوشم می گوید
چه نشسته ای ای پسر!
که اگر نبود بهانه عزای حسین
حکما این همه غفلت تا کنون بر بادمان داده بود...

 
      

 یاحق  

 

شب تاریک

بیم موج

گردابی چنین حایل

واگر نبود لطف دوست...

به این زودی چهار ماه گذشت

هنوزم باورم نمیشه

مثل یک رویا بود

وخوشکی که همه ما تو این رویا غرق بشیم

فردا یه آدینه دیگه،یه میلاد دیگه و کربلایی هایی که قراره برای چهارمین بار دور هم جمع بشیم

خدا رو شکر

میدونستم اونی که دست ماهارو تو دست هم گذاشت اجازه نمیده بالا و پست روزگاره ماها رو به این سادگی از هم جدا کنه

قراره سید محمد هم از اصفهان بیاد

خب بیاد! کلی داره با ما حال میکنه تازه هی باید دنبالشم بگردیم که آقا توروخدا پاشو بیا

این شلوغی کربلا و نجف یه حسنی داشت اینکه بالاخره این سید رو به آغوش گرم خانواده بازگردوند

حالا این کم مشکلی بود این بار گرفتار علویچی ها شدیم!

بابا اینا چرا اینقدر...

وقتی رو یه موضوعی کلید میکنند دیگه ول کن نیستن

اسم ماهارو گذاشتن کربلایی های سه،میگن ما حسابمون با کربلایی های قدیم جداست

اونا میگن شما بیاین پایین اینا میگن شما بیاین بالا

خلاصه اینکه نه اینا میرن پایین نه اونا میان بالا

منم که خیلی دوست داشتم همه دور هم باشیم این وسط گیر کردم

میخواستم هم برم پایین هم برم بالا

حالا یه چیزی عین خوره افتاده به جونم که جمعه بشین درس بخون

می بینید تورو به خدا

حسنی به مکتب نمی رفت وقتی می رفت جمعه می رفت.

این وسط یکی هم پیدا نمیشه به این علویچی ها بگه ازخر شیطون بیاین پایین

امیرحسین!خدا بگم چی کارت نکنه،چی میشد حالا کوتاه میومدی...

البته یه چیز دیگه هم بگما

من خودمم دست کمی از اونا ندارم وگرنه یه لحظه هم نمیتونستم تحملشون کنم!

خلاصه اینکه خدا عاقبت جلسه چهارم رو ختم به خیر کنه که میکنه

یاعلی.التماس دعا

 

 

    هر که را با خط سبزت سر سودا باشد

                                پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد

    من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم

                                 داغ سودای توام سر سویدا باشد

  
      میلاد مسعود آقا امام حسن عسگری بر همه عاشقان مبارک باد