یاحق
این یک یادداشت کاملا شخصیه

الان که دست به قلم بردم و این مزخرفات رو می نویسم نزدیک به پنج ساعته که منگم

منگ یعنی چی!؟

منگ یعنی اینکه نه میدونی کجایی نه میدونی چی کار داری می کنی نه میدونی لااقل چی کار باید بکنی

با این کلاس یک تاسه بتن شده سه تا

از صبح اومدم دانشگاه سر وقت

دریغ از یک کلاس

حالم بده

به قول دوست شاعرمون

باز هم دلم گرفته است

چنان که ابر تیره آسمان شهر را

حالم از خیلی چیزا داره به هم میخوره

گلاب به روتون دارم بالا میارم

چرا!؟

از این همه یکنواختی

جالبه

تو نوشتهاش  سنگ غیر قابل پیش بینی بودن  آدما را به سینه میزنه

اونوقت...

اونوقت هر سوالی که ازش میپرسی به قول خودش جوابایی میده که تا22 رقم اعشار قابل پیش بینیه

حالا شما بگید

من حق ندارم!؟

من حق ندارم حالم از این همه  جوابای مزخرف و روزمره به هم بخوره

اونوقت میگن چرا آدم دیوونه میشه

این چیزاست که آدمو دیوونه میکنه...

نظرات 3 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:10 ب.ظ http://ExE.blogsky.com

سلام دوست عزیز .. وبلاگ جالبی داری قالب زیبا و ساده ای انتخاب کردی..!! مطالب زیبایی هم مینویسی .. هر چیزی باید تعادل داشته باشه حتی درس...مدرسه...دانشگاه..!!!
به منم یه سری بزن .. منتظرم

ن سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:07 ب.ظ

ما ادما صبح که میشه این مخ اکبندمونو باز میکنیم تا یه سری تئوریهایی خلق کنیم که تو یه زمان خاص به نفع خودمونه برای توجیه کارهامون و جالب اینجاست که اگه جایی این تئوریها به ضررمون باشه با یه تئوری جدید تئوری گذشته رو لغو میکنیم.میبینی؟ من از خودم و تئوریهام داره حالم بد میشه!!

نرگس سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:07 ب.ظ http://narcissus79.blogsky.com

ن:نرگس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد