یاحق


زردها بیهوده قرمز نشدند

قرمزی رنگ نیانداخته بیهده بر دیوار

....

خسته ام از همه خسته از دنیا

آسمان بشنو از قلب من این ندا

ای زندگی بی زار از توام

بیزار از این عالم

بیگانه ام با سیمای تو

دیوانه ی دنیای تو

در هم مشکن زنجیر مرا

بهتر که شوم رسوا

ترسم که دگر با دست شما

پنهان شوم  از چشم دنیا

خسته ام از همه

خسته از دنیا

آسمان بشنواز قلب من این صدا

 

لعنتی!...تو مگر معجزه نمی خواستی

این هم معجزه
این همه معجزه

ببین و به خدای خود ایمان بیاور
ببین وایمان بیاورببین وایمان بیاورببین وایمان بیاورببین وایمان بیاورببین وایمان بیاورببین وایمان بیاورببین وایمان بیاور...لعنتی!...

۲:۲۶  بامداد

نظرات 9 + ارسال نظر
امیر بایرنی شنبه 19 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:47 ب.ظ http://hood.blogsky.com

سلام

قشنگ بود

خوش باشی و بای

میو دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:50 ق.ظ http://barahooot.persianblog.com

دلعنتی ما اینهمه نشستیم منتظر معجزه! اونوقت تو میبینی و باز زر میزنی؟ اصن بی لیاقت بفرستش بیاد طرف ما..معجزه رو میگم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:00 ب.ظ

شیش هزار و شیشسد و شست و شیش!

صادق چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:16 ب.ظ http://restart.blogsky.com

چرا تعطیله؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:14 ب.ظ

گویا دچار مرض استیصال و اضمحلال همراه با قهقه ی بلند شدم!...

حسین پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:39 ق.ظ

نیستی...این روزها...سایه ات سنگین شده....
چمران...ولش کن ...ما باید همه مان قسمتی از این مرد را داشته باشیم.....یا علی

[ بدون نام ] شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:26 ق.ظ

حالم آنقدر خوب است که دوست دارم تا صبح
گریه کنم...

دکی رکی شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 05:13 ب.ظ

یه این طرفی یه اون طرفی

[ بدون نام ] شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:36 ب.ظ

او را خود الطفات نبودی به صید من
من خویشتن اسیر کمند نظر شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد