همین که فکر می کنم قرار بود الگو باشم کفایتم می کند به گمان که تن بدهم به خیلی از رسم خیلی از منطق خیلی از عقلانیت که حالا انسان مدعی ان است اما دیشب دیشب بود که گفتم که انسان دیرزمانی است که از بهشت رانده شده که من گاه می اندیشم که چه کوشش باطلی است که من و توئی که اینگونه می خواهیم و فکر کردم که ما تو و من –خودمان- تا کی می توانیم اینطور دوام بیاوریم؟... هدایت بر دو گونه است یک در شان انبیا که ارائه ی طریق است دو اتصال به مطلوب در شان امامت /  تا چقدر خواسته باشیم تا چقدر شاکر باشیم تا چقدر ... اللهم اجعل فی مقامی هذا ممن تناله منک صلوات و رحمة و مغفرة ... ۲۶/بهمن

 

 

چرخ شنید ناله ام گفت منال سعدیا

آه تو تیره می کند آینه ی جمال من

 

...

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سید محمد دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:38 ق.ظ

فی مقامی هذا، و ایام حیاتی ...
حتی ... و اشتاق إلی قربک فی المشتاقین ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد