یاحق
خسته ام امروز خسته تر از دیروز و فردا خسته تر از امروز می دانی!؟ دلم بی جهت پی_ کیمیای سادگی می گردد می دانم! در این زمانه دل را باید دادو جایش قا قا لی لی گرفت دل کیلویی چند است امروز واقعا خسته ام... خدایا تو با من چه می کنی؟ با من هیچ پدرم مادرم برادرم همه آنانکه مرا دوست می دارند آنها چه گناهی کرده اند... آسمان دلم چونان همیشه ابری است پس لعنتی این بغض جانفرسا را زچه رو حبس در گلو کرده ای...

نبسته ام به کس دل نه بسته کس به من دل
چو تخته پاره بر موج رها رها رها من
زمن هر آنکه او دور چو دل به سینه نزدیک
به من هر آنکه نزدیک از او جدا جدا من
نه چشم دل به سویی نه باده در سبویی
که تر کنم گلویی به یاد آشنا من
ستاره ها نهفتم در آسمان ابری
دلم گرفته ای دوست هوای گریه با من...
همایون-نسیم وصل
نظرات 23 + ارسال نظر
نرگس پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:14 ب.ظ http://narcissus79.blogsky.com

گریه کن خوب
گریه علاج درد نیست اما مرهم موقتی خوبیه.
این روزا دل هرکسی که میبینی یه جورایی گرفته فکر کنم به زودی یه سیل از اشک دل گرفته ها سرازیر بشه.

روح لیمویی پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:10 ب.ظ http://pacific.blogsky.com

نرگس راس میگه.
مثه یه مسکن قوی میمونه.
خیلی به درد میخوره...

پریدخت پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:58 ب.ظ http://pary.blogsky.com

سلام

دل خسته ام از اینجا
از آدمای دنیا ...

مهدی جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:44 ق.ظ

When u have a big problem don`t say o GOD i have a big problem , say hey problem i have a BIG god

دکتر جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:18 ب.ظ

رها کنید این دو گانگی هارو...

نمیدونم هیچی نمیدونم... جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:21 ب.ظ

وقتی یکی بین واقعیت و مجاز.بین سادگی و تکلف.بین دنیای بچه ها و دنیایی که آدم بزرگا واسه خودشون میسازند بلاتکلیف مونده اون موقع است که ....

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:25 ب.ظ

تو برو تکلیفت رو با خودت روشن کن...

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:27 ب.ظ

ببین من درکت می کنم...منم داره حالم از این دنیا به هم میخوره...

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:28 ب.ظ

برو بچه هر وقت بزرگ شدی بیا...اینجا دنیای آدم بزرگاست...اگه میخوای بمونی باید یکی از اونا بشی...

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:31 ب.ظ

چرا گریه می کنی...من میفهمم چی می گی...به خدا راس میگم...ببین منم میخوام برگردم اخترک خودم...

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:33 ب.ظ

ببینم میشه بگی چند سالته...نه نمیشه...نمیشه...نمیشه...نمیشه...نمیشه...

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:38 ب.ظ

همتون دروغ میگین...همتون فقط بلدین ادا در بیارین...تا هم می پرسی چرا فقط بلدین بگین باید...آخه کی مجبورتون کرده خودتون نباشین...

حمید جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:44 ب.ظ

ببین منو...تو خیلی ایده آل فکر میکنی...اگه میخوای زندگی کنی واقعیت رو دریاب...

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:50 ب.ظ

واقعیت از نظر شما یعنی تن دادن به رفتار و گفتار متعارف...یعنی ابتلا به روزمرگی...من نمیتونم...من میخوام خودم باشم...

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:52 ب.ظ

واقعیت از نظر شما یعنی تن دادن به رفتار و گفتار متعارف...یعنی ابتلا به روزمرگی...من نمیتونم...من میخوام خودم باشم...

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:13 ب.ظ

ببین منو...یه چیزی میگم ناراحت نشی...مشکل از خودته...تو که نمیخوای به واقعیت از این نوعش تن بدی پس چرا اینقدر منفعلی...چرا خودتو کشیدی کنار...آخرش که چی...فکر میکنی اینجوری مشکلی حل میشه...

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:14 ب.ظ

آره من خودمو کشیدم کنار...آره... چون کم اوردم...به خدا دیگه کم اوردم...دیگه طاقت شناکردن خلاف جریان این رودخونه رو ندارم...دلمم نمیخواد مثل بقیه روزمو شب کنم...یعنی نمیتونم...میدونمم فایده ای نداره...میدونمم اینجوری زندگی زهر مارم میشه....اما به خدا کم اوردم....

[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:21 ب.ظ

تا پارسال خوب بود...میدونی...از وقتی تو رفتی من کم اوردم...همون موقع منم مردم...دیگه تنهایی نمیتونم...حالا باز هی آقا مهدی بیادو نمک رو زخمم بپاشه که
When u have a big problem don`t say o GOD i have a big problem , say hey problem i have a BIG god

هلاله دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:26 ب.ظ http://helaleh.blogsky.com

سلام....چرا آخه؟...اینطوری فکر نکن ارزش دلت بیشتر از این حرفهاست.... این آهنگ همایون خیلی قشنگه ولی ....دلت شاد باشه همیششششششششه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:38 ب.ظ

خیلی خوبه حالم خیلی خوبه حالم خیلی خوبه حالم خیلی خوبه حالم خیلی خوبه حالم خیلی خوبه حالم خیلی خوبه حالم...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:43 ب.ظ

خسته نباشی...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:51 ب.ظ

تا فکر میکنی داری به نتیجه میرسی تمام نقشه ها نقش برآب میشه...ای خدا تو چرا اینقدر بزرگی...

هلاله پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:42 ب.ظ http://helaleh.blogsky.com

سلام مرسی .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد