یاحق
زعقل اندیشه ها زاید که مردم را بفرساید
گرت آسودگی  باید برو عاشق شو ای عاقل


جدا"دارم دیوونه میشم...هرچند که یه جمله معروف هست که میگه همه دیوونن... مثل اون جمله معروف دیگه که میگه همه خوبن...مثل خیلی از جملات معروف دیگه که خودت بهتر از من میدونی...باری!... درگیر امتحانات میان ترمم...اساتید محترم دانشگاه، موقع امتحان برای اینکه به سوالی جواب ندن میگن هرسوالی که فکر میکنید ایراد داره یه چیزی فرض کنید وادامه بدین...نه به سوالی جواب داده میشه نه حق سوال کردن دارین...زندگی هم یه امتحانه...استاد وایستاده بالا سرمون...وما در کلیت مسئله مجبوریم...مجبوریم که ادامه بدیم...وقتی فرضت برای ادامه مسیر این باشه که یا همه چیز به همه چیز ربط داره یا هیچی به هیچی ربط نداره...خب!...فکر می کنی به چه نتیجه ای می رسی...معلومه دیگه...بازم یاد اون جمله مزخرف میفتی که این روزا شده ورد زبونت...حالا که چی مثلا"...حالا که چی مثلا"...حالا که چی مثلا"...

 

کودکانه

بوی عیدی بوی توپ بوی کاغذ رنگی

بوی تند ماهی دودی وسط سفره نو

بوی یاس جانماز ترمه مادربزرگ

با اینا زمستونو سر می کنم

با اینا خستگیمو در می کنم

شادی شکستن قلک پول

وحشت کم شدن سکه عیدی از شمردن زیاد

بوی اسکناس تا نخورده لای کتاب

با اینا زمستونو سر می کنم

با اینا خستگیمو در می کنم

فکر قاشق زدن یه دختر چادر سیاه

شوق یک خیز بلند از روی بته های نور

برق کفش جفت شده تو گنجه ها

با اینا زمستونو سر می کنم

با اینا خستگیمو در می کنم

عشق یک ستاره ساختن با دو لک

ترس ناتموم گذاشتن جریمه های عید مدرسه

بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب

با اینا زمستونو سر می کنم

با اینا خستگیمو در می کنم

بوی باغچه  بوی حوض  عطرخوب نذری

شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن

توی جوی لاجوردی هوس یه آب تنی

با اینا زمستونو سر می کنم

با اینا خستگیمو در می کنم

استریو چنگ-نوار شماره 314-فرهاد(1)

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نوید .. پسر جنوب .. پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:53 ب.ظ http://ExE.BlogSky.Com

سلام دوست عزیز خوبی ؟ انشالله که خوب و خوش و سلامت باشی ..!!‌ مطالب جالبی مینویسی .! قالب خوشگلی هم داریا...!! یه سری هم به من بزن..!!
آرزومند آرزوهایت نوید { پسر جنوب }

در اوج تنهایی شنبه 14 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:55 ب.ظ http://parinaz.persianblog.com

سلام ! چه قدر خوشحال شدم از اینکه دوباره شروع به نوشتن کردید ! ولی ای اش خودتون یه خبری به ما می دادید تا زودتر به اینجا سر بزنیم !

آوای من یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:07 ق.ظ http://avayeman.blogsky.com

اما به نظر من همه چیز به همه چیز ربط داره! اما ما ربط همه‌اش رو نمی‌فهمیم!

حالا که چی مثلا؟؟؟

نرگس دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:34 ق.ظ http://narcissus79.blogsky.com

ما که نفهمیدیم!!
واسه اینا دیوونه میشی!!
امان از جوونای امروزی(این به اون در)

هیچکی دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:07 ب.ظ

نمیدونم...
هیچی نمیدونم...
طریق عشق پرآشوب و فتنه است ایدل
بیفتد آنکه در این راه با شتاب رود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد