شروع می کنم نقطه سر خط

سوال اول

از کجا

قالبهای بی چهارچوب

نو به نو شدن

اضطرار بین ماندن و رفتن

اعتماد به نفس

سطح توقع

یقین

ایمان

قطعیت

تاریخ

سوال دوم

ببینم پسر تو اصلن میدونی دنبال چی میگردی، پاپی ِ چی شدی

تبیین هدف

زیر سوال بردن تمام بود و نبودها

تن دادن به محدودیت

قائل به مراتب بودن

به راه بادیه رفتن

نشستن باطل

علی السویه بودن






 

آیتی بود عذاب انده حافظ بی تو

که برهیچ کسش حاجت تفسیر نبود




نظرات 5 + ارسال نظر
من چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

چه وبلاگ تر تمیز و جمع و جوری... من هم که اولین بازدیدکننده ی رسمی اینجاام!

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:46 ب.ظ

حالم داره به هم میخوره.اینجا اگه کسی بخوادم راست بگه نمیتونه.دیگه خسته شدم.خسته. . .error:division by zero

اینم یه جورشه دیگه. . .هه هه هه !!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:49 ب.ظ

امروز بیشتر از هر روز دیگری پابستگی ها جلوه نمایی کردند تقریبن همه به اعلی درجه از من رنجیدند و من حالم از خودم هم به هم خورد از صبح تا حالایم را که مجسم میکنم یاد پرنده ی خونین و مالینی می افتم که از بس دیوانه وار خود را به در و دیوار قفس کوفته دیگر رمقی برای هیچ کاری ندارد در بهترین حالت ممکن می توانم خودم را دار بزنم و به حماقت خودم بلند بلند بخندم. . .۲۳/تیر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 09:22 ب.ظ

من حالم خیلی خوب است و دوست ندارم کسی از دستم برنجد نیمچه شیطنتی که در تک تک نوشته هایم پاپی می شود در نظر برخی متناقض می نماید من شخصن به هیچ دوگانگی اعتقاد ندارم و آرامش گاهگاهم نتیجه تتمه ی وحدت وجودی است که جدا از این شاخه به آن شاخه پریدن هایم برایم باقی مانده است و اصولن برای هیچ احدالناسی کامنت نمی گذارم مگر اینکه احساس کنم به وضوح مرا و نوشته ام را می فهمد اینها را هم نوشتم تا بگویم بی هیچ سوتفاهمی منظور این بود که پوست من کلفت تر از این حرفهاست. . .ok?

هدا جمعه 24 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:19 ب.ظ http://Hodak.persianblog.com

چه یاسی موج می کوبد به افعال حمله ها !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد