دلم گرفت حضرت آقا واقعیت و مجاز اینجا بیداد میکنند قرابتی نیست کَت بسته تحویلمان میدهند خواهی نخواهی

نظرات 5 + ارسال نظر
HOSEIN پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:04 ب.ظ

KAT BASTE???.....SANADE GHERABATAT LEDAT AST...AZ NOE A'ALASH HAM HAST...GEREFTE

[ بدون نام ] شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:30 ب.ظ


با تمام آزادی و بی قیدی که مدعی اون هستی و نمی دونم که این تعریف(چهارچوب)از کجا و چطور سر گلوی ذهنت گیر کرده که نه میتونی قورتش بدی نه بالا بیاریش، بگم که بوی وابستگی و تن دادن به چهارچوبهای روزمرگی از تک تک جملات نوشته هایت به مشام می رسد پر از تناقض های آشکار فلسفی،پر از سطحی نگری (اگه هنوز مفهوم این واژه برایت نسوخته باشه)،خواسته یا ناخواسته. ولی اینو بدون رفیق ما رها نشدیم. ما هستیم وهمین کافیه.31/تیر شب

با من بودی !؟ . . . عصبانی نشو رفیق تو سعی کن کتابهای تاریخی زیاد بخونی و یه کم به فکر خودت باشی به معنای واقعی کلمه.همین.

هداک یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:18 ب.ظ

خواهی نخواهی چه جبری را پرت می کند توی ذهنم !! واقعیت و مجاز اینجا بیداد می کند / می کند . خواهی نخواهی را کنار نمی آیم . تو درس بده شاید اوضاع بهتر شد !

[ بدون نام ] یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:36 ب.ظ

من خسته م اونقدر کم حرف شدم که فکر کنی لال شدم دیگه حتا خانوم معلم مشقای منو خطم نمیزنه خودم خواستم خواهی نخواهی اینجا هر کی راه خودشومیره خیلی بده اونقدر راست بگی که دیگه مامانتم حرفت رو باور نکنه از وقتی دانشگاه قبول شدم دروغ گفتن رو یاد گرفتم تا حالا بیشتر از ده تا دروغ گفتم منم چون نمیتونستم کنار بیام کنار کشیدم خیلی بده ورد زبونت بشه دست از سرم بردارید ولم کنید آره تو راست میگی حق با تو ِ و از این مزخرفات چه اصراریه دور خیلی از چیزا رو میشه خط کشید خیلی چیزا رو میشه بی خیال شد. . .

صادق دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:30 ب.ظ http://restart.blogsky.com

آبادی ام ملول شد از صحبت زوال ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد