اینکه می پرسی چرا خدا به دادمان نمی رسد اگر ز خاطر خدا نرفته ایم ؟ ... خدای من یا خدای تو یا خدای ما ؟... خدای ما زمین کوه دشت آسمان باران ... خدایی که باید بپرستیم همین خداست.خدایی در همین نزدیکی.چه من بخواهم چه نخواهم.دقیقن هم خواستن است.بی هیچ واسطه... خدای من هم پیشکش خودم. مگر چه کرده ام برای خود ؟ 21/مرداد/84


 

تو مگر بر لب آبی به هوس بنشینی

ورنه هر فتنه که بینی همه از خود بینی

. . .
 

نظرات 2 + ارسال نظر
آزاده سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ق.ظ http://yas-sefid-17.blogsky.com

و من خدا را در لحظه ای حس کردم که زیر باران به دنبال لحظه های رفته ام می دویدم...
هنوز گرمای وجودش باعث بودنم است
همین و بس
.............................
موفق باشی عزیزم
تا ابد پایدار باشی

مجید چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ق.ظ

خواستن بی واسطه هم پرستش است ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد