بارتو ببند بی­بی! میخوام آذر امسال قونیه باشیم من که شکنجه رو هم زیر اینهمه خدا راضی کردم به اینکه دست از سر جلاد برداره حالا تو صحبت سومِ وقت خوب مصائب از همه­ی اون سالها یه تیکه کاغذ پاره برات یادگار گذاشتم برات نوشتم که چقدچقدچقد* .. به دلایل عدیده ادامه  این نویسه بماند برای بعد!

 

 

 

سحر 29 رمضان 1427 ه.ق. ساعت 5:25 صبح

هاه خوب من! امروز آرام از خواب بیدار شدم و این همان بود که گفتم.. وقتی شد که درعین دوست داشتن دوریت را تحمل می­کنم و صبر! صبر شیرین! صبر دوست داشتنی! آن وقت زمان وصال توست!

 

نسیم باد صبا دوشم آگهی آورد                       که روزمحنت وغم رو به کوتهی آورد

به مطربان صبوحی دهیم جامه چاک                بدین نوید که باد سحرگهی آورد

بیا بیا که تو حور بهشت را رضوان               در این جهان زبرای دل رهی آورد

همی رویم به شیراز با عنایت بخت                 زهی رفیق که بختم به همرهی آورد

به جبر خاطر ما کوش کاین کلاه نمد               بسی شکست که بر افسر شهی آورد

چه ناله ها که رسید از دلم به خرمن ماه           چو یاد عارض آن ماه خرگهی آورد

رساند رایت منصور بر فلک حافظ                  که التجا به جناب شهنشهی آورد

 

خدا را سراسر حس می کنم می بینم شکر!      

قل سیروا فی الارض فانظروا کیف کان عاقبه الذین من قبل ... روم/42 الی ..